راهکار های ایجاد انگیزه برای استفاده بیشتر از آزمایشگاه
ضمن تشکر از همکارانی که در فراخوان راهکار های ایجاد انگیزه برای استفاده بیشتر از آزمایشگاه شرکت کرده اند، دو نفر از همکاران به عنوان برتر انتخاب شده اند که به نحو مقتضی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
1- خانم زهرا کمرانی زاده دبیرستان محدثه ناحیه 2
2- خانم مهناز مروتی دبیرستان میعاد ناحیه 3
+ نوشته شده در سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱ ق.ظ توسط گروه آموزشی آزمایشگاه متوسطه استان قم
|
به وبلاگ گروه آزمایشگاه استان قم خوش آمدید این وبلاگ به ارائه اطلاعات و اخبار و فعالیت های آموزشی مرتبط با آزمایشگاه دروس فیزیک ,شیمی ,زیست شناسی و زمین شناسی اختصاص یافته است.