ضمن تشکر از همکارانی که در فراخوان راهکار های ایجاد انگیزه برای استفاده بیشتر از آزمایشگاه شرکت کرده اند، دو نفر از همکاران به عنوان برتر انتخاب شده اند که به نحو مقتضی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

1- خانم  زهرا کمرانی زاده    دبیرستان محدثه    ناحیه 2

2- خانم  مهناز مروتی         دبیرستان میعاد     ناحیه 3